společnosti RehaKomp s.r.o.

IČ: 059 99 081, se sídlem Bělčická 2829/20, Praha 4 – Spořilov

e-mail: půjcovna@rehakomp.cz, tel.: +420 704 075 555, +420 737 289 277

‌KDO JSME A K ČEMU JSOU TYTO VOP

Jsme společnost RehaKomp s.r.o., IČ: 059 99 081, se sídlem Bělčická 2829/20, Praha 4 – Spořilov, a zabýváme se prodejem a pronájmem rehabilitačních přístrojů a kompenzačních pomůcek, nových i repasovaných.

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: půjcovna@rehakomp.cz, na tel. číslech: +420 704 075 555 či +420 737 289 277 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webech www.rehakomp.cz, www.svetzp.cz, www.kalpe.cz, www.motodlahy.cz a www.praguewheelchair.cz (společně „webové stránky“). Naleznete nás též v naší prodejně na adrese: U Hostavického potoka 830/24, 198 00, Praha 9 – Hostavice („kontaktní adresa“).

Tyto VOP upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů („OZ“) vzájemná práva a povinnosti mezi námi a Vámi (ať už jste fyzická, nebo právnická osoba) vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní či nájemní anebo jakékoli smlouvy uzavřené mezi námi a Vámi, a to zpravidla písemně, nikoli však výlučně (souhrnně „Smlouva“).

Kdekoli se zde v těchto VOP bude mluvit o „nás“, myslíme tím společnost RehaKomp s.r.o., IČ: 059 99 081, se sídlem Bělčická 2829/20, Praha 4 – Spořilov, její zaměstnance a třetí osoby spolupracující s ní.

  1. ‌ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1. Odkazujeme-li jakoukoli formou při uzavírání Smlouvy na obchodní podmínky, jsou tím myšleny tyto VOP, případně jejich pozdější verze. VOP se vztahují také na veškeré obchodní vztahy mezi námi a třetími osobami, plyne-li to přímo či nepřímo z povahy práva anebo závazku ze Smlouvy či z právního předpisu.

    2. Shodli jste se s námi na tom, že na Smlouvu žádným způsobem nedopadají obchodní zvyklosti. Příslušná část § 545 a celý § 565 OZ jsou vyloučeny.

    3. Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé Smlouvy, kterou spolu uzavřeme. Ve Smlouvě si s Vámi můžeme sjednat některá ustanovení odchylně od těchto VOP, tyto VOP však vždy budou i v takovém případě součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před univerzálními ustanoveními VOP. Jsme též oprávnění vyhotovit ceník zboží a služeb, který se stane součástí VOP dnem jeho zveřejnění.

    4. Smlouva a VOP jsou zpravidla vyhotoveny v českém jazyce a řídí se českým právním řádem. Veškeré spory ze Smlouvy, i kdyby byly smluvní dokumenty vyhotoveny v jiném jazyce, spolu budeme řešit před soudy ČR podle právního řádu ČR.

    5. Vezměte prosím na vědomí, že abychom mj. vyhověli neustále se měnícím požadavkům legislativy a dalším nepředvídatelným či těžko předvídatelným skutečnostem, můžeme znění VOP jednostranně měnit či doplňovat, a to nehledě na povahu měněného ustanovení. Dáváte nám svůj souhlas s tím, že o změně VOP budete informováni pomocí našich webových stránek a nebude Vám zasíláno žádné personalizované upozornění. Tyto změny můžete v souladu s § 1752 odst. 1 OZ odmítnout a Smlouvu jednostranně vypovědět do jednoho měsíce od jejich změny a ve výpovědní době stanovené pro specifické případy těmito VOP, jinak ve výpovědní době 2 měsíců. Výpověď a skončení Smlouvy nijak nezasahuje do našeho již vzniklého práva na úhradu ceny ze Smlouvy. Tímto ustanovením též nejsou dotčeny práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění VOP. Veškeré nově vznikající práva a povinnosti z již existujících Smluv se však již budou řídit novým zněním VOP.

  2. ‌JAK TO CELÉ FUNGUJE

    1. Budete-li mít zájem o koupi či pronájem rehabilitačního přístroje či kompenzační pomůcky, kterou na našich webových stránkách nabízíme, můžete nás navštívit osobně v místě naší prodejny na kontaktní adrese uvedené výše, či nás můžete kontaktovat telefonicky, e-mailem, případně prostřednictvím webového formuláře na našich webových stránkách.

    2. V případě, že nás kontaktujete prostřednictvím webového formuláře či e-mailem, se Vám zpravidla ozveme telefonicky zpět (zejména v případě zájmu o pronájem), abychom s Vámi probrali vhodnost zakupovaného či pronajímaného přístroje či pomůcky a případně Vám doporučili jiné, lépe odpovídající Vašim potřebám. Totéž učiníme, pokud nás budete kontaktovat telefonicky nebo osobně na prodejně. Následně si vše dodatečně potvrdíme e-mailem či listinnou smlouvou.

    3. Před započetím užívání přístrojů či pomůcek Vás instruujeme, jak s nimi zacházet, užívat je a čistit, ať už osobně, či telefonicky, případně přiložíme písemný návod. V případě, že by byl písemný návod od výrobce nedostatečný či v rozporu s našimi instrukcemi, mají naše instrukce vždy přednost. Těmito pokyny se tedy prosím řiďte, a pokud byste si nebyli jistí, neváhejte se na nás obrátit na telefonním čísle uvedeném v úvodu VOP.

    4. V případě pronájmu platí určitá minimální doba a cena pronájmu, maximální doba naopak stanovena není, tzn. můžete mít přístroj či pomůcku pronajatou, jak dlouho budete potřebovat. Nájemné se hradí na základě námi vystavených a zaslaných faktur, přičemž u některých typů přístrojů a pomůcek Vás požádáme o úhradu vratné kauce (jistoty). Přístroj či pomůcku si můžete vyzvednout v naší prodejně, případně Vám je dopravíme sami či prostřednictvím dopravce, na čemž se s Vámi vždy dopředu domluvíme. Při skončení nájmu si pro určité typy přístrojů a pomůcek musíme dojet sami (např. polohovatelná lůžka), proto v takových případech je nutné počítat s tím, že do doby a ceny nájmu se započítává i čas, který potřebujeme pro vyčlenění našich zaměstnanců vyslaných pro jejich vyzvednutí (maximálně 7 dní). Některé pomůcky (např. pomůcky pro osobní hygienu) naopak zpět přijmout nemůžeme, zejména z hygienických důvodů. Přístroje a pomůcky nám prosím vracejte čisté, ošetřené dezinfekcí a nepoškozené, tj. ve stejném stavu, v jakém jsme Vám je předali. Případné poškození a znečištění jsou hrazené primárně z kauce (jistoty). Pronajatý přístroj či pomůcku lze odkoupit.

    5. V případě koupě je třeba nám kupní cenu uhradit dopředu – teprve po úhradě objednáváme požadovaný přístroj či pomůcku od výrobce. Zakoupený přístroj či pomůcku si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně, případně Vám ji doručíme sami nebo prostřednictvím přepravce.

    6. Budete-li potřebovat přístroj či pomůcku zapojit, zprovoznit, vyměnit poškozený díl apod., kontaktujte nás a my zajistíme, aby k Vám dorazil zástupce servisní společnosti, který servis provede. Fakturu za servisní práce a výjezd Vám zašleme až zpětně, podle toho, jaký bude jeho skutečný rozsah a časová náročnost.

    7. Rozumíme tomu, že ve chvíli, kdy potřebujete využít námi nabízeného zboží a služeb, se nacházíte v nelehké situaci, proto se Vám vždy snažíme vyjít maximálně vstříc, ať už při výběru vhodného rehabilitačního přístroje či kompenzační pomůcky, anebo nastavení individuálních podmínek dodání, případně doby nájmu.

  3. ‌INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY

    1. Na našich webových stránkách nebo v prodejně jste si tyto VOP pročetli a stvrzením je přijali, kdy nejpozději zde uvádíme veškeré informace pro spotřebitele v souladu s ust. § 1820 OZ. Vezměte prosím na vědomí, že v případě, že si přejete uzavřít Smlouvu či vystavit fakturu tzv. „na firmu“, tedy s použitím IČO (ať už právnické či podnikající fyzické osoby), nenacházíte se v postavení spotřebitele, nýbrž podnikatele.

    2. Údaje o hlavních vlastnostech zboží nebo služby – viz odst. 6.1. části IV. VOP, odst. 1 a násl. části V. VOP, odst. 1 a násl. části VI. VOP a odst. 1 a násl. části VII. VOP.

    3. Údaje o své totožnosti a kontaktech dle ust. § 1820 odst. 1 písm. b), c) a d) OZ – viz záhlaví VOP (KDO JSME A K ČEMU SLOUŽÍ TYTO VOP).

    4. Celková cena a náklady na dodání a poplatky dle ust. § 1820 odst. 1 písm. e) a j) OZ – viz odst. 3. části IV. VOP, odst. 4 a 5 části V. VOP, odst. 3 části VI. VOP a odst. 4 části VII. VOP.

    5. Přizpůsobení ceny osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování – cena tímto způsobem přizpůsobena nebyla.

    6. Náklady na prostředky komunikace na dálku – my i Vy si každý neseme své.

    7. Způsob platby, způsob a čas dodání nebo plnění a případně pravidla vyřizování stížností – odst. 3, 5 a 6 části IV. VOP, odst. 3 části V. VOP, odst. 4 části VI. VOP a odst. 4 části VII. VOP.

    8. Podmínky, lhůta a postup pro uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy – viz odst. 4.3. a

      4.4. části IV. VOP, odst. 17.6. části VI. VOP a odst. 5.2. části VII. VOP.

    9. Údaj, že při spotřebitelově odstoupení od Smlouvy učiněném až po spotřebitelově žádosti o započetí plnění ze Smlouvy a současně v průběhu lhůty pro odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu (ust. § 1824a odst. 3 nebo § 1828 odst. 5 OZ) musí spotřebitel podnikateli poskytnout úhradu odpovídající již poskytnutému plnění dle ust. § 1834 OZ – viz odst.

      4.4. části IV. VOP.

    10. Údaj, že spotřebitel nemá právo odstoupit od Smlouvy, je-li tomu tak, nebo údaj o tom, za jakých podmínek mu právo na odstoupení od Smlouvy zanikne – viz odst. 4.4. části IV. VOP.

    11. Údaj o existenci práv z vadného plnění, případně také o záruce za jakost, poprodejním servisu a jejich podmínkách – viz celý odst. 6 části IV. VOP a celý odst. 17 části VI. VOP.

    12. Údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku – viz celý odst. 4 části III. VOP, celý odst. 10 části V. VOP, odst. 7-9 a odst. 19 části VI. VOP a odst. 5 části VII. VOP.

    13. Nejkratší doba, po kterou budou trvat spotřebitelovy povinnosti ze Smlouvy, má-li být Smlouvou určena – pouze u nájemní smlouvy, a to v odst. 7 části VI. VOP.

    14. Údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování sporů spotřebitelů, včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru – viz část IX. VOP (ŘEŠENÍ SPORŮ).

  4. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ O SMLOUVÁCH

    1. Obecná ustanovení

      1. Předmět Smlouvy není totožný pro všechny Smlouvy, vždy záleží na účelu každé jednotlivé Smlouvy. V případě, že Smlouva bude mezi námi a Vámi uzavřena za účelem dodání zboží, které si od nás koupíte a stane se vaším vlastnictvím, jedná se o kupní smlouvu („kupní smlouva“). V případě, že předmětem plnění Smlouvy bude (pro)nájem movité věci, bude se jednat o nájemní smlouvu věci movité („nájemní smlouva“). V případě, že předmětem plnění Smlouvy bude servis, jedná se o inominátní servisní smlouvu („servisní smlouva“). Kupní smlouva, nájemní smlouva i servisní smlouva spadají pod pojem Smlouva. Smlouva se posoudí dle převažující formy plnění. V případě pochybností se jedná o kupní smlouvu.

      2. Je možné a předpokládané, že s námi uzavřete více jednotlivých Smluv pomocí jedné objednávky, což bude plynout z povahy plnění obsaženého v této objednávce, i když to v ní nebude výslovně uvedeno. Tato situace nastane zejména tehdy, kdy předmětem objednávky bude zboží a/nebo služby, které jsou na sobě nezávislé. Na každou takovou Smlouvu se pak hledí jako na samostatně uzavřenou. Toto je důležité z toho hlediska, že veškeré nároky plynoucí ze Smlouvy či jejího porušení jsme vůči sobě povinni uplatňovat v režimu každé takové Smlouvy samostatně. Uplatnění práv z vadného plnění je limitováno na režim každé jednotlivé Smlouvy samostatně, proto vezměte prosím na vědomí, že nejste oprávněni při porušení některé ze Smluv žádat právo z vadného plnění ve vztahu k jiné Smlouvě.

      3. Vezměte prosím na vědomí, že žádná z uvedených Smluv není smlouvou závislou ve smyslu § 1727 OZ a ukončení jedné Smlouvy z jakéhokoli důvodu nemá dopad na trvání jiné Smlouvy, není-li výslovně stanoveno jinak.

      4. Vezměte prosím též na vědomí, že plnění Smlouvy můžeme zajišťovat třetí osobou. Takové plnění jste povinni přijmout stejně jako byste jej přijali od nás. Dále jsme si Vy i my navzájem povinni poskytnout veškerou součinnost nutnou k provedení Smlouvy. Plnění Smlouvy tak můžeme odložit na dobu, kdy nám poskytnete svoji součinnost.

      5. Udělili jste nám souhlas s používáním Vaší obchodní firmy (názvu) či jména a informací o předmětu koupě či nájmu pro své marketingové účely a veřejné či jiné zakázky jako tzv. reference, a to ve všech druzích tištěných i online (dostupných z internetu) propagačních materiálů, pokud Smlouva, tyto VOP či právní předpisy nestanoví jinak.

    2. Uzavření Smlouvy

      1. Veškerá prezentace zboží a služeb umístěná na webových stránkách či na Facebooku a Instagramu, včetně případných cenových informací, je informativního charakteru, přičemž nejsme povinni uzavřít jakoukoli Smlouvu ohledně tohoto zboží a služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ se nepoužije. Zboží a služby jsou vždy specifikovány ve Smlouvě.

      2. Smlouva může být uzavřena více způsoby, momentem uzavření Smlouvy je však vždy naše odsouhlasení Vaší objednávky, a to i formou chování se v souladu s objednávkou. Smlouva může a nemusí být vyhotovena písemně, vždy jsou však tyto VOP její součástí, a to bez nutnosti je jednotlivě přikládat. Je-li v objednávce stanoveno něco jiného než ve VOP a přijato oběma stranami, pak se tato odchylná ujednání stávají součástí Smlouvy a mají přednost před VOP, není-li ve VOP stanoveno jinak.

      3. Kontaktujete-li nás pomocí prostředků komunikace na dálku, zejména přes naše webové stránky, je nutné, abyste vyplnili objednávkový webový formulář s odkazem na konkrétní námi nabízený produkt či službu („naše nabídka“). Pokud nezmíníte v objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy označení naší nabídky nebo bude toto označení naší nabídky nejednoznačné, jsme oprávněni přiřadit toto označení naší nabídky sami, na základě svých provozních možností či dle své úvahy. Objednávkový formulář obsahuje zpravidla, nikoli však výlučně, tyto informace:

        1. předmět Smlouvy, zejména objednávané zboží či službu,

        2. odkaz na označení naší nabídky, pokud taková nabídka existuje a je platná,

        3. způsob úhrady ceny zboží či služby, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží či poskytnutí objednávané služby,

        4. údaje o adrese doručení zboží či poskytnutí služby, a

        5. informace o nákladech spojených s dodáním zboží

          (společně „objednávka“). Objednávka je vytvořena v okamžiku jejího odeslání, tj. kliknutím na pole VYTVOŘIT OBJEDNÁVKU.

      4. Objednávku můžete učinit též elektronickou poštou, telefonicky, pozemní poštou či osobně. V takovém případě bude Smlouva uzavřena na základě odsouhlasení návrhu na uzavření Smlouvy druhou stranou, bez ohledu na to, zda bude Smlouva dodatečně vyhotovena písemně. Bude-li Smlouva uzavřena e-mailem, telefonicky či jiným způsobem komunikace na dálku, bude k uzavření Smlouvy potřeba z Vaší strany sdělit nám údaje pod body 2.3.1.-2.3.5. předchozího odstavce VOP. VOP se stávají součástí takto uzavřené Smlouvy již prostým odkazem bez nutnosti je přikládat.

      5. Po obdržení Vaší objednávky či jiném návrhu na uzavření Smlouvy v jiné než osobní formě, Vás zpravidla telefonicky či prostřednictvím e-mailu kontaktujeme a přijetí objednávky potvrdíme či si vyžádáme její upřesnění, nejsme k tomu však povinni. Tento odstavec se neuplatní v případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím našeho e-shopu na našich webových stránkách, kdy Vám žádné jednotlivé potvrzení objednávky zasíláno nebude.

      6. Jsme též oprávněni (nikoli však povinni) Vás požádat o dodatečné potvrzení Vaší objednávky či jiného návrhu na uzavření Smlouvy (např. e-mailem či telefonicky). Vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě nejsme do doby potvrzení Vaší objednávky či jiného návrhu na uzavření Smlouvy povinni začít plnit své závazky ze Smlouvy.

      7. Údaje uvedené ve Vaší objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy, ať už činěných prostřednictvím webového formuláře, elektronickou poštou, osobně či telefonicky, považujeme za správné a aktuální, v opačném případě jdou důsledky nesprávnosti Vámi uvedených údajů k Vaší tíži. Vaší povinností je zejména jednoznačně písemně navrhnout místo plnění Smlouvy. V případě chybějící či nejednoznačné specifikace adresy doručení či poskytnutí plnění ze Smlouvy na objednávce nebo ve Smlouvě použijeme Vaši adresu sídla či bydliště.

      8. V případě, že použijete k uzavření Smlouvy objednávkového formuláře třetí strany nebo Vašeho objednávkového formuláře, nemají odchylná ujednání v takovém objednávkovém formuláři nikdy přednost před ustanoveními VOP a naší nabídkou. Berete na vědomí, že naše smluvní dokumenty, zejména naše nabídka a VOP, mají z hlediska odchylných ujednání přednost před jakýmkoli jiným objednávkovým či poptávkovým formulářem. V případě, že ke své nabídce, poptávce či potvrzení připojíte svoje obchodní podmínky ve smyslu § 1751 OZ, nestávají se tyto nikdy součástí Smlouvy. Ust. § 1752 odst. 2 OZ je vyloučeno.

      9. Vezměte prosím na vědomí, že v případě, že nabídku k uzavření Smlouvy učiníme my, nejste oprávněni přijmout tuto naši nabídku modifikovanou akceptací, tj. jednostranně změnit naši nabídku. Shodli jsme se na vyloučení aplikace § 1740 odst. 3 OZ. Jakákoli změna oproti původní nabídce je považována za novou nabídku k uzavření Smlouvy.

      10. Udělujete souhlas s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání a plnění Smlouvy. Náklady, které Vám vzniknou při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory a další), si hradíte sami. My si zase hradíme vlastní náklady na uzavření Smlouvy.

    3. Cena a platební podmínky

      1. Veškeré ceny umístěné na našich webových stránkách či na Facebooku a Instagramu jsou informativního charakteru, závazná je pouze cena uvedená ve Smlouvě. Ceny zůstávají v platnosti po dobu platnosti naší nabídky. Je-li k cenám připočítána daň z přidané hodnoty (DPH), jsou zpravidla uváděny již včetně DPH. Vezměte prosím na vědomí, že neneseme zodpovědnost za jednorázové změny na trhu, zejména fluktuaci devizových kurzů měn, například kurzu Eura (EUR) a amerického dolaru (USD), nebo změny v nabídce od našeho dodavatele (zpravidla výrobce).

      2. Cenu zboží či služeb z jakékoli Smlouvy a případné náklady spojené s dodáním zboží dle Smlouvy nám můžete uhradit v hotovosti při převzetí (případně vrácení) zboží, či bezhotovostně převodem na bankovní účet určený pro platby v měně CZK, případně na bankovní účet určený pro platby v měně EUR. Číslo bankovního účtu bude vždy uvedeno ve Smlouvě. O výběru způsobu platby nás musíte dopředu informovat.

      3. Nárok a splatnost. Nárok na úhradu plné ceny ze Smlouvy vzniká okamžikem uzavření Smlouvy. Cena je splatná do sedmi (7) dní ode dne uzavření Smlouvy. V případě platby v hotovosti či platby na dobírku je cena splatná při převzetí zboží či poskytnutí služby. V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím našeho e-shopu na našich webových stránkách vzniká nárok na úhradu ceny a její splatnost v okamžiku odeslání Vaší objednávky. V případě nájmu je třeba uhradit nájemné na první účtovací období již při uzavření Smlouvy (více informací o platbách nájmu naleznete v části VI. VOP – ZVLÁŠTÍ USTANOVENÍ O NÁJEMNÍ SMLOUVĚ).

        Upozorňujeme, že pokud nedojde k včasné plné úhradě zboží či služby, nejsme povinni realizovat předmětnou službu nebo předat předmětné zboží.

      4. V případě bezhotovostního převodu jste povinni cenu zboží či služby uhradit společně s uvedením variabilního symbolu platby, přičemž Váš závazek uhradit cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet.

      5. Poskytneme-li Vám slevu či slevy na naše zboží či služby, nelze je vzájemně kombinovat. Vezměte prosím na vědomí, že všechny slevy je nutno aplikovat před odesláním objednávky, vždy před uzavřením Smlouvy. Výslovně souhlasíte s tím, že tato sleva, projektová cena aj. sleva může být započtena oproti dalším požadovaným slevám a sankcím z Vaší strany (například z hlediska uznaných vad zboží nebo sankce za opožděnou dodávku apod.). Upozorňujeme, že Vám nepřísluší žádná další práva z vadného plnění, byla-li sleva poskytnuta právě pro nějaký nedostatek zboží či služby.

      6. Pokud o to výslovně požádáte, vystavíme Vám ohledně Vašich plateb prováděných na základě Smlouvy daňový doklad – fakturu. Daňový doklad vystavíme před uhrazením plné výše smluvené ceny a zašleme jej v elektronické podobě na Vaši elektronickou adresu, kterou nám uvedete v objednávce či nám ji jinak sdělíte. Toto ustanovení se neuplatní u nájemní smlouvy.

      7. Zvláštní ustanovení ohledně ceny a platebních podmínek v souvislosti s koupí, nájmem či servisem naleznete níže v části V. VOP (ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O KUPNÍ SMLOUVĚ), části VI. VOP (ZVLÁŠTNÍ UTANOVENÍ O NÁJEMNÍ SMLUOVĚ) a části VII. VOP (ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O SERVISNÍ SMLOUVĚ).

    4. Platnost, účinnost a ukončení Smlouvy

      1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti v okamžiku uzavření Smlouvy.

      2. Smlouva mezi námi může být ukončena naplněním jejího účelu, tj. dodáním zboží (kupní smlouva) či poskytnutím služby (servisní smlouva), dále uplynutím doby, na kterou byla sjednána (nájemní smlouva), nebo naší písemnou dohodou, která může být učiněna i prostřednictvím e-mailové komunikace.

      3. Jste-li právnická či podnikající fyzická osoba, nemáte možnost od Smlouvy odstoupit, s výjimkou využití odstoupení jako práva z vadného plnění při podstatném porušení Smlouvy z naší strany, není-li ve Smlouvě či těchto VOP stanoveno jinak. Podstatným porušením Smlouvy se rozumí situace, kdy zboží či služba není ani z části způsobilé k účelu plynoucímu ze Smlouvy, jinak k účelu, kterému zboží či služba primárně slouží. Podstatným porušením smlouvy je tedy pouze ta situace, kdy zboží či služba je pro Vás naším zaviněním zcela nepoužitelné ke svému hlavnímu účelu („podstatné porušení Smlouvy“). Veškerá ostatní porušení Smlouvy z naší strany jsou nepodstatnými porušeními Smlouvy, a to i ve svém souběhu a kombinaci.

      4. Odstoupení od Smlouvy do 14 dní pro spotřebitele. Jste-li spotřebitel a byla-li Smlouva uzavřena distančním způsobem (tj. prostřednictvím telefonu či osobně, avšak mimo naši prodejnu, resp. mimo kontaktní místo uvedené v úvodu VOP), máte právo od Smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dní ode dne jejího uzavření. Uvedené neplatí v případě uzavření nájemní smlouvy. Uzavřením Smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby, nám dáváte výslovný pokyn k poskytnutí služby ještě před uplynutím lhůty k odstoupení bez udání důvodu, v takovém případě však ztrácíte v případě plného poskytnutí služby v této lhůtě nárok na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu. Bude-li služba v dané lhůtě poskytnuta částečně a Vy od Smlouvy odstoupíte, máme nárok na ponechání poměrné části ceny odpovídající množství již poskytnuté služby. Odstoupení je třeba učinit písemně prostřednictvím e- mailu na adresu pujcovna@rehakomp.cz, účinnosti nabývá v okamžiku, kdy Vám přijetí Vašeho uplatnění nároku na odstoupení potvrdíme. Peníze Vám budou vráceny do 14 dní od potvrzení odstoupení, a to v hotovosti nebo na bankovní účet, z něhož nám peníze přišly, či na jiný, který nám pro ten účel sdělíte.

      5. Bližší informace k právům z vadného plnění, podmínkám odstoupení od Smlouvy platným pro spotřebitele a možnostem jednostranné výpovědi Smlouvy naleznete v části V. VOP (ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O KUPNÍ SMLOUVĚ), části VI. VOP (ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O NÁJEMNÍ SMLOUVĚ) a části VII. VOP (ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O SERVISNÍ SMLOUVĚ).

    5. Přeprava a dodání zboží (společná ustanovení pro kupní a nájemní smlouvu)

      1. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží (uvedené v naší nabídce, v ceníku či ve Smlouvě) platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

      2. Vezměte prosím na vědomí, že v případě, že je v rámci Smlouvy způsob dopravy zboží smluven na základě Vašeho zvláštního požadavku, nesete rizika a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

      3. Jste povinni zboží po převzetí jakýmkoli způsobem zkontrolovat, zda nemá vady, a pokud ano, pak nám tyto bez zbytečného odkladu ohlásit. Domluvili jsme se, že v případě využití dopravce je zboží doručeno (předáno) předáním prvnímu dopravci a tímto momentem na Vás přechází nebezpečí škody na věci. Při osobním vyzvednutí v naší prodejně na kontaktní adrese uvedené v úvodu VOP je zboží předáno převzetím do Vašich rukou, přičemž tímto okamžikem přechází nebezpečí škody na věci na Vás.

      4. Při převzetí zboží, zejména od přepravce, jste povinni zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoli závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu či v případě okolnosti svědčící o neoprávněném vniknutí do zásilky nesmíte zásilku od přepravce převzít. Přijetím zásilky potvrzujete, že je zásilka doručena v pořádku a nepoškozená.

      5. Máme-li podle Smlouvy povinnost dodat zboží na místo určené Vámi v závazné objednávce či v jiném návrhu na uzavření Smlouvy, jste povinni převzít zboží při jeho dodání na uvedeném místě.

      6. V případě, že je z důvodů na Vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v závazné objednávce či v jiném návrhu na uzavření Smlouvy, jste povinni uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení, a to i náklady, které vzniknou nám.

      7. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit naše zvláštní dodací podmínky, pokud je vydáme.

    6. Vady a reklamace (společná ustanovení pro kupní a servisní smlouvu)

      1. Vyjma použitého zboží u kupní smlouvy odpovídáme za to, že zboží při Vašem převzetí a služba při jejím poskytnutí nemá vady, zejména odpovídáme za to, že v době převzetí:

        1. má zboží a služba vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li takové ujednání, tak vlastnosti, které popsal výrobce,

        2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití výrobce uvádí, a služba k účelu, k němuž je nabízena,

        3. zboží a služba odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, bylo-li takto určeno, a pokud nebylo či to výslovně z popisu neplyne, tak jakosti a provedení střední kvality, a

        4. je zboží a služba v dohodnutém množství, míře nebo hmotnosti.

      2. Reklamaci zboží musíte učinit bez zbytečného odkladu poté, co jste se o vadě dozvěděli, nejpozději do 3 dní od takového zjištění, a současně zvolit právo z vadného plnění. Jste-li spotřebitelem, reklamovat zboží či službu můžete ve lhůtě 24 měsíců od uzavření Smlouvy, v případě použitého zboží ve lhůtě 12 měsíců od uzavření Smlouvy. Projeví-li se vada v první polovině uvedené lhůty, jsme to my, kdo musí prokázat, že námi prodané zboží nebylo vadné už při jeho dodání. Projeví-li se vada v druhé polovině uvedené lhůty, jste to Vy, kdo musí prokázat, že vada zboží zde existovala již od počátku.

      3. Reklamaci lze uplatnit prostřednictvím e-mailu na naši e-mailovou adresu pujcovna@rehakomp.cz či v listinné podobě na naši kontaktní adresu, a to vyplněním reklamačního formuláře dostupného na našich webových stránkách. V reklamaci uveďte své údaje, kontakt, co a proč reklamujete, dále prokažte, že jsme Vám dané zboží prodali a dodali a službu poskytli, a uveďte, jak si přejete reklamaci vyřídit. Nejpozději do 3 pracovních dní obdržíte potvrzení o přijetí reklamace, a to prostřednictvím Vašeho e-mailu.

      4. Jde-li o podstatnou vadu (takovou, o níž strana porušující Smlouvu již při jejím uzavření věděla nebo musela vědět, že kdyby tuto vadu druhá strana předvídala, Smlouvu by neuzavřela), můžete žádat dodání nového nebo chybějícího zboží či služby, případně odstranění vady. Jde-li o nepodstatnou vadu, máte nárok pouze na její odstranění.

      5. Jste-li spotřebitel, máte vždy nárok na odstranění vady (kdy toto byste měli žádat primárně). Nelze-li vadu odstranit, projeví-li se opakovaně, či je podstatným porušením Smlouvy (odst. 4.4. části IV. VOP) anebo je zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás, můžete po nás požadovat

        1. přiměřenou slevu z ceny;

        2. vrácení ceny na základě odstoupení od Smlouvy; od Smlouvy však nemůžete odstoupit, je-li vada nevýznamná, a to i kdyby byla neodstranitelná. V případě, že předmětem Smlouvy je více druhů zboží či služeb, vztahuje se právo odstoupit od Smlouvy na každý takovýto druh zboží či služby zvlášť, přičemž je pro tento účel považováno, že ke každému takovému druhu zboží či služby byla uzavřena samostatná Smlouva. Uznáme-li Vám Váš nárok, vrátíme Vám již uhrazenou cenu (byla-li již uhrazena), a to do 14 dní ode dne uznání Vašeho nároku, v hotovosti či na bankovní účet, z něhož nám platba přišla, případně na jiný, který nám sdělíte.

      6. Změna volby práva z vadného plnění bez našeho souhlasu je možná pouze tehdy, budete-li žádat opravu vady, která se ukáže být neodstranitelnou. Nezvolíte-li si své právo z podstatné vady včas, máte nárok pouze na opravu vady.

      7. Ukáže-li se, že jste před uzavřením Smlouvy o vadě věděli nebo ji sami způsobili, nejste oprávněni požadovat jakoukoli slevu z ceny či požadovat vrácení plné ceny na základě odstoupení od Smlouvy, a to ať už jste spotřebitel, či nikoli.

      8. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě. Tato lhůta počíná běžet dnem následujícím po dni uplatnění reklamace (den uplatnění reklamace bude uveden v potvrzení reklamace, které Vám zašleme). Pokud konec této lhůty připadne na sobotu, neděli či svátek, pak lhůta skončí nejbližší následující pracovní den. Pokud reklamaci v této lhůtě nevyřídíme, máte po jejím uplynutí stejná práva, jako by se jednalo o podstatnou vadu, a jste-li spotřebitel, můžete po nás žádat přiměřenou slevu z ceny či vrácení ceny na základě odstoupení od Smlouvy.

      9. Reklamace je vyřízená ve chvíli, kdy Vás písemně prostřednictvím e-mailové komunikace informujeme o jejím vyřízení a jakým způsobem se tak stalo. Tato e- mailová zpráva slouží jako potvrzení o vyřízení reklamace. Vaši reklamaci můžeme zamítnout zejména z těchto důvodů:

        1. reklamace měla být uplatněna u někoho jiného;

        2. o vadě, kterou reklamujete, jste věděli již při uzavírání Smlouvy;

        3. vady se vyskytly po 24 měsících od uzavření Smlouvy (u použitého zboží po 12 měsících);

        4. je-li důvodem uplatnění reklamace nenaplnění Vašeho subjektivního očekávání.

      10. Jste-li spotřebitelem, máte právo na úhradu nákladů na uplatnění reklamace, a to nákladů účelně vynaložených, přičemž tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musíte požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace.

  5. ‌ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O KUPNÍ SMLOUVĚ

    1. Předmětem kupní smlouvy je naše povinnost dodat zboží specifikované ve Vaší objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy, a Vaše povinnost za něj zaplatit kupní cenu stanovenou kupní smlouvou. Vy i my shodně prohlašujeme, že zboží je na základě uvedené specifikace dostatečně a srozumitelně určeno. Není-li výslovně uvedeno jinak, je plněno ve střední jakosti.

    2. Zboží je specifické povahy a náš výrobce či dodavatel je upravuje na míru Vám. Pokud uvažujete zboží dále přeprodávat či poskytnout jiné osobě než sobě k užívání, musíte nám toto sdělit nejpozději v momentu uzavření kupní smlouvy. Pokud tak neučiníte, vycházíme v momentu uzavření kupní smlouvy a po celou dobu jejího trvání z předpokladu, že je zboží určeno výhradně pro Vás a Vaše potřeby a bude na Vaši míru přizpůsobeno, což nelze později změnit.

    3. Vezměte prosím na vědomí, že Vaše povinnost uhradit kupní cenu vzniká (tedy kupní cena je splatná) v momentu uzavření kupní smlouvy, tedy ještě před dodáním zboží. Berete výslovně na vědomí a souhlasíte, že zboží obvykle od našeho dodavatele (zpravidla výrobce) objednáváme až v momentu úhrady celé kupní ceny z Vaší strany. Dodací termín se tedy může prodloužit o dobu, než uhradíte kupní cenu. Dodací termín se též může prodloužit o dobu, než náš dodavatel dodá požadované zboží, což podpisem kupní smlouvy akceptujete. O změnách dodacího termínu z důvodů na straně našeho dodavatele Vás budeme informovat.

    4. Nepožadujeme po Vás úhradu zálohy či jiné podobné platby. Tím však není dotčena Vaše povinnost uhradit kupní cenu zboží předem (tj. před dodáním zboží).

    5. Spolu s kupní cenou jste povinni uhradit též náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li v kupní smlouvě uvedeno výslovně jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží (uvedené v naší nabídce, Vaší závazné objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy, v ceníku nebo ve Smlouvě samotné) platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

    6. Důrazně upozorňujeme, že pokud Vás v souladu s odst. 2.6. části IV. VOP požádáme o dodatečné potvrzení Vaší závazné objednávky či jiného návrhu na uzavření Smlouvy, a k Vašemu dodatečnému potvrzení nedojde, jsme oprávnění požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží, i pokud bylo ve Smlouvě specifikováno jinak. Ustanovení § 2119 odst. 1 OZ se nepoužije.

    7. Náš nárok na úhradu kupní ceny není dotčen případným neposkytnutím sjednané doprovodné služby.

    8. Vlastnictví ke zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny zboží, tj. připsáním celé kupní ceny na náš bankovní účet či v případě platby v hotovosti předáním kupní ceny do našich rukou, nejdříve však současně s momentem předání zboží prvnímu přepravci, je-li zboží doručováno dopravcem, či s momentem odevzdání přímo do Vašich rukou, dochází-li k osobnímu odběru zboží.

    9. Skončení kupní smlouvy. Kupní smlouva může být ukončena:

      1. způsobem podle odst. 4.2. části IV. VOP, tj. naplněním jejího účelu (dodáním zboží), nebo naší písemnou dohodou;

      2. odstoupením z Vaší strany v případě našeho podstatného porušení kupní smlouvy (odst. 4.3. části IV. VOP). Uznáme-li Vám Váš nárok, vrátíme Vám již uhrazenou kupní cenu (byla-li již uhrazena), a to do 14 dní ode dne uznání Vašeho nároku, v hotovosti či na bankovní účet, z něhož nám platba přišla, případně na jiný, který nám sdělíte. V případě, že předmětem kupní smlouvy je více druhů zboží, vztahuje se právo odstoupit od kupní smlouvy na každý takovýto druh zboží zvlášť, přičemž je pro tento účel považováno, že ke každému takovému druhu zboží byla uzavřena samostatná kupní smlouva. Vznést nárok na odstoupení od kupní smlouvy musíte bez zbytečného odkladu, nejdéle do 3 dní od zjištění rozhodné skutečnosti, a to na naši e-mailovou adresu pujcovna@rehakomp.cz;

      3. odstoupením z Vaší strany ve lhůtě 14 dní od uzavření kupní smlouvy, jste-li spotřebitelem, a to postupem dle odst. 4.4. části IV. VOP;

      4. odstoupením z naší strany, a to před dodáním zboží, z důvodu (i) neposkytnutí nám Vaší potřebné součinnosti, (ii) pokud jste se zachovali či hrozí, že se zachováte, tak, že dojde k porušení kupní smlouvy, (iii) změní-li se charakter zboží či zboží již v této podobě neposkytujeme. Již uhrazenou kupní cenu (byla-li již uhrazena) Vám vrátíme do 14 dní ode dne oznámení o odstoupení v hotovosti či na bankovní účet, z něhož nám platba přišla, případně na jiný, který nám sdělíte. V případě, že předmětem kupní smlouvy je více druhů zboží, vztahuje se právo odstoupit od kupní smlouvy na každý takovýto druh zboží zvlášť, přičemž je pro tento účel považováno, že ke každému takovému druhu zboží byla uzavřena samostatná kupní smlouva. Odstoupení a jeho důvod Vám sdělíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dní od zjištění rozhodné skutečnosti, a to na Vaši e-mailovou adresu, případně jiným vhodným způsobem.

    10. Kupní smlouvu nelze vypovědět, a to ani před dodáním zboží, není-li výslovně písemně ujednáno jinak.

  6. ‌ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O NÁJEMNÍ SMLOUVĚ

    1. Předmětem nájemní smlouvy je dodání předmětu nájmu (zboží) specifikovaného ve Vaší závazné objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy („předmět nájmu“) Vám jako nájemci od nás jako pronajímatele a jeho přenechání Vám k dočasnému užívání, a Váš závazek platit nám za to nájemné stanovené nájemní smlouvou. Vy i my shodně prohlašujeme, že předmět nájmu je na základě uvedené specifikace dostatečně a srozumitelně určen.

    2. Prohlašujeme, že jsme vlastníky předmětu nájmu, či máme oprávnění předmět nájmu pronajmout.

    3. Zavazujete se nám hradit nájemné až do doby, kdy bude předmět nájmu, včetně jeho kompletního příslušenství, vrácen. Dále se zavazujete, nedohodneme-li se jinak, složit nám při uzavření nájemní smlouvy vratnou jistotu (kauci) ve výši uvedené ve Smlouvě na své veškeré další platební povinnosti vyplývající z nájemní smlouvy. Proti této jistotě jsme oprávnění započíst veškeré Vaše případné dluhy vyplývající z nájemní smlouvy i jakékoli dluhy s ní související. Nevyčerpaná jistota nebo její nevyčerpaná část Vám bude vrácena při skončení nájmu a/nebo vrácení předmětu nájmu, podle toho, který z těchto okamžiků nastane později. Výslovně souhlasíte s tím, že jistota Vám nebude úročena.

    4. Nájemné je splatné předem za daný měsíc pronájmu. Nájemné na první zúčtovací období jste povinni uhradit nejpozději při uzavření nájemní smlouvy. Veškeré další nájemné je hrazeno na základě vystavených a zasílaných faktur (daňových dokladů), jejichž splatnost je zpravidla k 7. dni měsíce, který předchází tomu, za který se nájemné hradí, není-li na faktuře uvedeno jinak. Účtuje se každý (i započatý) den. Platby dle nájemní smlouvy budou hrazeny bezhotovostním převodem na náš bankovní účet s použitím čísla faktury jako variabilního symbolu a budou doprovozeny zprávou pro příjemce umožňující její identifikaci. Vaše povinnost plnit řádně a včas je splněna připsáním celé částky na náš bankovní účet. Přejete-li si nájem hradit v hotovosti, je nutné se na tom s námi výslovně domluvit, a to již při uzavírání Smlouvy.

    5. V případě, že budete v prodlení s placením nájemného, vzniká nám nárok na účtování denního smluvního penále ve výši 20 % denní ceny nájemného do doby, než dojde k úhradě a připsání dlužného nájemného na náš bankovní účet. Výslovně jsme se s Vámi dohodli, že výše smluvní pokuty je pro Vás přiměřená. Vaše povinnost uhradit smluvní pokutu nemá vliv na Vaši trvající povinnost uhradit dlužné nájemné.

    6. Vezměte prosím na vědomí, že naše právo na úhradu nájemného není dotčeno případným neposkytnutím doprovodné služby sjednané Smlouvou.

    7. Vezměte prosím na vědomí, že v každé nájemní smlouvě je uvedena minimální cena a minimální doba pronájmu. Minimální doba pronájmu je pro případ využití dopravce (zasílání předmětu nájmu) stanovena na třicet (30) kalendářních dní, pro případ osobního vyzvednutí předmětu nájmu je stanovena na čtrnáct (14) kalendářních dní.

    8. Nájemní smlouva může být uzavřena na dobu neurčitou i na dobu určitou, s možností prodloužení. Požadovanou dobu pronájmu jste povinni sdělit nám ve Vaší objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy. Vezměte prosím však na vědomí, že Vám nemusíme být schopní v požadované délce pronájmu vyhovět, neboť daný předmět nájmu může být na část Vámi požadované doby pronájmu již rezervován jiným naším klientem. O této skutečnosti Vás budeme ještě před uzavřením nájemní smlouvy informovat.

    9. Vždy 2 pracovní dny, a u určitého zboží (rotopedů, rehabilitačních přístrojů, elektricky polohovacích lůžek a matrací) 7 pracovních dní, před ukončením nájemního vztahu dle nájemní smlouvy jste povinni nás kontaktovat a domluvit se na podmínkách vrácení předmětu nájmu či na pokračování nájmu. Pokud tak v uvedeném časovém horizontu neučiníte, nájem se automaticky prodlužuje na dobu neurčitou, a to za shodných podmínek stanovených původní nájemní smlouvou, kdy se účtuje každý započatý den pronájmu dle našeho aktuálního ceníku až do dne vrácení předmětu nájmu i s jeho příslušenstvím, a to bez nutnosti Vás výslovně vyzývat k úhradě. Splatnost tohoto nájemného můžeme posunout, nejedná se však o naši povinnost. Vezměte prosím na vědomí, že v případě, že se rozhodnete předmět nájmu vrátit, počítá se do doby a ceny nájmu i doba, kterou potřebujeme pro vyzvednutí předmětu nájmu, tj. až 2 pracovní dny a u určitého zboží až 7 pracovních dní. Vaše povinnost kontaktovat nás 2, resp. 7 pracovních dní před koncem nájemní smlouvy platí i v případě prodloužení nájemní smlouvy, ať už je prodloužena na dobu určitou, nebo na dobu neurčitou.

    10. V případě, že máte zájem o instalaci či zapojení předmětu nájmu, máte právo požádat nás o výkon těchto dalších činností souvisejících s předmětem nájmu, a to za dodatečnou odměnu („servisní smlouva“). V takovém případě Vám poskytneme osobu pro výkon těchto činností, a to v maximálním rozsahu 0,5 hodiny. Přesný rozsah a termíny stanovíme my, přičemž platí, že příslušné údaje uvedené Vámi v objednávce či jiném návrhu na uzavření Smlouvy jsou pouze orientační. Této služby je možné využít pouze na území České republiky. Po vyčerpání tohoto rozsahu budou další práce vykonávány pouze na Vaši výslovnou výzvu a až po odsouhlasení další ceny takovýchto služeb. V případě, že nedojde k uplatnění této konkrétní služby do okamžiku jejího konání a Vy se ze služby neomluvíte minimálně tři (3) pracovní dny předem, nárok na poskytnutí služby Vám zaniká. Tím není dotčena Vaše možnost sjednat s námi v rámci další servisní smlouvy tutéž službu znovu, tentokrát nicméně za sjednání odpovídající ceny takové služby.

    11. K předání předmětu nájmu dochází na místě a v čase, které jsme si ujednali ve Smlouvě, či předáním dopravci ve smyslu odst. 5.3. části IV. VOP. Předmět nájmu Vám předáme čistý, funkční a nepoškozený, přiměřeně ke stavu případného opotřebení, a ve stavu způsobilém k obvyklému užívání, což stvrzujete svým podpisem. Též stvrzujete, že jste nejpozději při převzetí byli seznámeni se správnou obsluhou, údržbou a užíváním předmětu nájmu pomocí návodu k obsluze, osobního, případně telefonického zaškolení či video návodu, a berete tím na sebe veškeré riziko spojené s jeho užíváním. Předmět nájmu užíváte na svoji odpovědnost, vhodnost použití musíte vždy předem konzultovat s ošetřujícím lékařem a při užívání dbát na jeho doporučení.

    12. Vezměte prosím na vědomí, že jste oprávnění užívat předmět nájmu pouze k účelu, pro který byl vyroben, a pouze podle instrukcí uvedených v návodu k obsluze či sdělených v rámci osobního nebo telefonického zaškolení, jiné užití předmětu nájmu není s touto nájemní smlouvou v souladu a veškerá rizika a odpovědnost za takové užívání předmětu nájmu v takovém případě nesete Vy. Za předmět nájmu osobně odpovídáte po celou dobu od jeho převzetí do jeho vrácení. Přenecháte-li předmět nájmu do užívání třetí osobě, jste zodpovědní za to, že tato osoba je stejně způsobilá k jeho užívání jako Vy sami, bude Vámi náležitě k užívání proškolena, přičemž za veškeré případné újmy či škody způsobené touto osobou či této osobě jste odpovědní osobně Vy.

    13. O předmět nájmu jste povinni řádně pečovat v souladu s našimi pokyny, návodem k obsluze a těmito VOP. Upozorňujeme, že nejste oprávnění předmět nájmu zcizit, pronajmout, podnajmout, zastavit, zatěžovat jakýmikoli právy jiných osob, ani činit jakákoli právní jednání, která jsou v rozporu s účelem nájemní smlouvy a těmito VOP.

    14. Od momentu předání předmětu nájmu jste odpovědní za veškerou přímou, nepřímou, následnou škodu i škodu vzniklou mimo Vaši sféru vlivu a mimo Vaše zavinění a též za ztrátu způsobenou na předmětu nájmu. Vzhledem ke skutečnosti, že součástí předmětu nájmu je křehká elektronika, ujednali jsme si, že v době nájmu nesete zodpovědnost za jeho poškození Vy. Nejste oprávnění po dobu užívání předmětu nájmu tento jakkoli měnit či upravovat. V přítomnosti předmětu nájmu je výslovně zakázáno kouřit.

    15. V případě, že v průběhu trvání nájmu dojde k poškození předmětu nájmu, a to i bez Vašeho zavinění, musíte nás o této skutečnosti neprodleně telefonicky informovat. Dále jste povinni nám oznámit jakoukoli nestandardní situaci, která by mohla bránit řádnému užití předmětu nájmu nebo by vyžadovala opravu. Do provedení opravy nesmíte předmět nájmu dále užívat.

    16. Případné vady, které by předmět nájmu měl v době jeho předání, jste nám povinni vytknout v okamžiku předání předmětu nájmu, a v případě, kdy k předání dochází odesláním předmětu nájmu, jste povinni případné vady vytknout do 1 dne od okamžiku fyzického převzetí od dopravce. V takovém případě máte právo na dodání nového předmětu nájmu. V případě, že vady nevytknete včas či je nevytknete vůbec, má se za to, že se jedná o vady, o kterých strany věděly a které nebrání užívání předmětu nájmu dle nájemní smlouvy.

    17. Opravy a reklamace

      1. V případě vady, která se projeví později než při předání předmětu nájmu, máte nárok na její opravu.

      2. Upozorňujeme, že nejste oprávněni provádět opravy vad přístroje sami, s čímž výslovně souhlasíte. Veškeré opravy zajišťujeme my. Opravu provedeme na vlastní náklady, a to v nejkratším možném termínu od Vašeho nahlášení vady.

      3. V případě nemožnosti užívat předmět nájmu z důvodu vady máte právo též na slevu z měsíčního nájemného v poměrné výši, a to za každý započatý den opravy, či alternativně výhodu výhradně dle našeho uvážení.

      4. Pro žádost o opravu nebo slevu nás musíte vyzvat (uplatnit práva z vadného plnění reklamací) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od zjištění vady, písemně na e-mailové adrese pujcovna@rehakomp.cz, na kterou nám pošlete vyplněný reklamační protokol, přístupný na našich webových stránkách. V takovém případě Vám potvrdíme, že jsme Vaši reklamaci přijali, přičemž za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Vám Vaši písemnou reklamaci potvrdíme. Reklamaci posoudíme a o jejím výsledku Vás zpravíme do 30 dní od jejího uplatnění.

      5. V reklamaci musíte povahu vady podrobně popsat, prokazatelně její existenci doložit a zvolit si právo z vadného plnění, tj. opravu či slevu z nájemného. Vezměte prosím na vědomí, že na základě výsledku reklamace jsme oprávnění nabídnout Vám jiné řešení anebo neuznat Váš nárok.

      6. Je-li vada podstatným porušením nájemní smlouvy (odst. 4.3. části IV. VOP), máte právo od ní odstoupit. Toto právo jste povinni uplatnit ve lhůtě a postupem dle odst. 17.4. a 17.5. této části VOP. Uznáme-li Vám Váš nárok, vrátíme Vám již uhrazené nájemné (bylo-li již uhrazeno), a to do 14 dní ode dne uznání Vašeho nároku, na bankovní účet, z něhož nám nájemné přišlo, případně na jiný, který nám sdělíte.

      7. Nárok na náhradu nákladů na opravu či náhradu škody máme jen tehdy, způsobíte-li vadu zaviněným porušením své povinnosti. Platí, že krátkodobým výpadkem funkce předmětu nájmu nevzniká právo na slevu z nájmu.

      8. Nejsme odpovědní za žádné vady, které byly způsobeny neautorizovanou manipulací s předmětem nájmu či zanedbáním jeho údržby. Neneseme odpovědnost za případné následky na zdraví či majetku zapříčiněné užíváním přístroje v rozporu s návodem k použití, obsluze a údržbě.

      9. Vezměte prosím na vědomí, že nelze uplatnit práva z vad ani od nájemní smlouvy odstoupit v případě, že jsme si smluvili pronájem předmětu nájmu za nižší než plnou cenu (tj. byla-li Vám na nájem poskytnuta od nás sleva), půjde-li o opotřebení předmětu nájmu způsobené jeho obvyklým užíváním, bude-li předmětem nájmu použité zboží a případná vada odpovídá míře jeho používání nebo opotřebení a existovala v okamžiku Vašeho převzetí předmětu nájmu, nebo vyplývá-li to z povahy předmětu nájmu.

    18. Vezměte prosím na vědomí, že jsme oprávnění požadovat v průběhu trvání nájemní smlouvy přístup k předmětu nájmu za účelem kontroly, zda je z Vaší strany užíván řádným způsobem, a Vy jste v takovém případě povinni nám přístup k němu umožnit. Na této kontrole se s Vámi vždy domluvíme dopředu.

    19. Ukončení nájemní smlouvy. Nájemní smlouva může být ukončena:

      1. způsobem podle odst. 4.2. části IV. VOP, tj. uplynutím doby, na kterou byla sjednána (za současného splnění Vaší povinnosti kontaktovat nás 2, resp. 7 pracovních dní před koncem dohodnuté doby nájmu dle odst. 9 části VI. VOP), nebo naší písemnou dohodou;

      2. jednostrannou výpovědí z vaší strany, kdykoli a z jakéhokoli důvodu. Jste oprávněni nájemní smlouvu vypovědět v 7denní výpovědní době. Výpověď musí být písemná a zaslaná na náš e-mail pujcovna@rehakomp.cz. Výpovědní doba počíná plynout od prvního dne doručení výpovědi a jejího potvrzení z naší strany. V průběhu výpovědní doby zůstává nájemní smlouva platná v nezměněné formě. Veškerá práva a povinnosti jsou nám i Vám zachovány;

      3. jednostrannou výpovědí z naší strany. Jsme oprávněni nájemní smlouvu jednostranně vypovědět v případě, že (i) jste v prodlení s úhradou nájemného, které je více než 30 dní po splatnosti, (ii) je předmět nájmu Vámi bez ohledu na zavinění poškozený tak, že jeho oprava převýší 50 % jeho hodnoty uvedené ve Smlouvě, (iii) neposkytnete-li nám potřebnou součinnost nutnou pro splnění našich povinností ze Smlouvy, či (iv) zcizíte, pronajmete, podnajmete, zastavíte, zatížíte jakýmikoli právy jiných osob nebo učiníte jakákoli právní jednání, která jsou v rozporu s účelem nájemní smlouvy a těmito VOP. Výpovědní doba činí v takovém případě 7 dní. Výpověď musí být písemná, vč. zaslání formou e-mailu, případně listinnou (pozemní) poštou na adresu Vašeho bydliště či sídla, bez nutnosti potvrzení jejího přijetí z Vaší strany. Je-li výpověď posílána listinnou (pozemní) poštou, je účinná sedmým dnem od jejího odeslání, v případě výpovědi zasílané e-mailem je tato účinná odesláním z naší e-mailové schránky pujcovna@rehakomp.cz;

      4. odstoupením pro vadu, která je podstatným porušením nájemní smlouvy, a to postupem dle odst. 17.6. této části VOP. Vezměte prosím na vědomí, že v případě určitých skupin předmětu nájmu (např. pomůcky pro osobní hygienu) nemáte právo od nájemní smlouvy odstoupit, a to z důvodu, že nemůžeme tyto skupiny předmětu nájmu zejména z hygienických důvodů přijmout zpět. Na tuto skutečnost budete vždy upozorněni ještě před uzavřením Smlouvy;

      5. odkoupením předmětu nájmu. Dohodneme-li se spolu na odkoupení předmětu nájmu, pošleme Vám prostřednictvím e-mailu fakturu na úhradu zůstatkové ceny předmětu nájmu, přičemž momentem úhrady zůstatkové ceny na Vás přechází vlastnictví předmětu nájmu. Vzhledem k tomu, že předmět nájmu se již nějakou dobu nacházel ve Vašem držení a užívání, dohodli jsme se, že po odkoupení předmětu nájmu nemáte Vy ani my právo od této Smlouvy odstoupit, a to ani když jste spotřebitel (s odkazem na ust. § 1837 písm. g) OZ). Práva z vadného plnění Vám zůstávají zachována v rozsahu odst. 6 části IV. VOP, avšak s tím, že do lhůty stanovené k uplatnění reklamace se započítává Vaše dosavadní doba nájmu.

    20. Vezměte prosím na vědomí, že Vám nejsme v případě předčasného ukončení nájemní smlouvy (z důvodu jednostranné výpovědi či dohody) povinni vracet nájemné, které již bylo uhrazeno ještě před tímto předčasným ukončením nájemní smlouvy, nedohodneme-li se spolu jinak.

    21. Jste povinni vrátit předmět nájmu ve stavu, v jakém byl pronajat (čistý, dle možností ošetřený dezinfekcí, funkční a nepoškozený), přiměřeně ke stavu opotřebení. Nebude-li předmět nájmu vrácen čistý či bude jakkoli poškozený, jste povinni uhradit nám náklady na jeho očištění a cenu za jeho opravu, a to v paušální výši dle toho, zda se jedná o poškození lehké (min. 500 Kč, max. 30 % hodnoty předmětu nájmu), středně těžké (min. 2.000 Kč, max. 70 % hodnoty předmětu nájmu) či poškození těžké nebo je předmět nájmu ztracen (100 % hodnoty předmětu nájmu). Míru poškození posuzujeme výhradně my, čímž výslovně souhlasíte. Vrátíte-li nám předmět nájmu znečištěný, nejsme oprávnění převzetí odepřít, avšak můžeme po Vás požadovat peněžní náhradu potřebnou na zajištění jeho vyčištění, a to v paušální výši 500-5.000 Kč. Náhradu poškození a zajištění vyčištění předmětu nájmu Vám započteme na Vaši vratnou jistotu (kauci), pokud jste nám ji v souladu se Smlouvou poskytli, v případě převýšení či v případě, že jsme po Vás kauci nevyžadovali, jste povinni uhradit nám náhradu škody a zajištění vyčištění do 3 dní od naší výzvy k úhradě učiněné prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

    22. Předmět nájmu jste povinni vrátit v poslední den nájmu, pokud se s námi nedohodnete jinak. Dostanete-li se do prodlení s vrácením předmětu nájmu, jsme oprávnění účtovat Vám denní smluvní pokutu ve výši 20 % denní ceny nájemného do doby, než dojde k jeho vrácení do našich rukou. Nedohodneme-li se spolu jinak, je místem vrácení předmětu nájmu naše prodejna na kontaktní adrese uvedené v úvodu VOP, a to v jejích otevíracích hodinách uvedených na našich webových stránkách. V případě, že se dohodneme na dopravě předmětu nájmu, jste povinni uhradit nám náklady na dopravu, a to před jejím uskutečněním. Vezměte prosím na vědomí, že do doby a ceny nájmu se počítá i doba, kterou potřebujeme pro vyzvednutí předmětu nájmu, tj. až 2 pracovní dny a u určitého zboží až 7 pracovních dní.

    23. V případě prodlení s vrácením předmětu nájmu po dobu delší jak 6 měsíců se má za to, že předmět nájmu byl zničen či ztracen, přičemž v takovém případě se zavazujete uhradit nám 100 % z pořizovací ceny pronajatého předmětu pronájmu. Ostatní nároky vzniklé z nájemní smlouvy či těchto VOP tím nejsou dotčeny.

    24. Dohodli jsme se výslovně, že nejste oprávněni započítávat žádné části nájemného oproti pohledávkám pronajímatele.

    25. Ustanoveními o smluvních pokutách ani smluvních úrocích z prodlení není dotčeno naše právo vůči Vám na náhradu škody, kterou nám Vy, Vaši zaměstnanci či třetí osoby způsobíte. Právo na náhradu škody, úhradu smluvních pokut či úroků z prodlení trvá i po skončení nájemní smlouvy.

    26. Dáváte nám výslovné svolení k tomu, abychom v případě zániku či úmrtí Vás či osoby, která předmět nájmu užívala, ač sama stranou Smlouvy byla či nebyla, mohli vstoupit do Vašeho obydlí či jiného místa, v němž byl předmět nájmu užíván, a převzali předmět nájmu i s jeho veškerým příslušenstvím bez ohledu na průběh a stav dědického řízení či policejního nebo jiného vyšetřování. V případě, že nám Váš dědic či osoba se za něj vydávající, právní nástupce, správce pozůstalosti, případně jiná oprávněná osoba předmět nájmu a jeho příslušenství nevydá, berete na vědomí, že se tím Váš dědic či právní nástupce dostává do prodlení s vrácením předmětu nájmu a s ohledem na zákonný přechod závazků na jeho osobu nám bude povinen uhradit veškeré smluvní pokuty a úroky z prodlení, na které nám v souladu se zákonem, nájemní smlouvou a těmito VOP vznikne právo, a to až do dne plného vrácení předmětu nájmu i s jeho příslušenstvím.

    27. V případě, že nám předmět nájmu vrátí jiná osoba, než která je stranou Smlouvy, spoléháme na to, že pro to disponuje veškerými oprávněními, přičemž nejsme povinni existenci a platnost těchto oprávnění prověřovat, jsme však oprávnění vyžádat si jejich doložení, zejména (nikoli však výlučně) usnesení o nabytí dědictví. Bude-li si tato osoba či Vy, Váš zákonný či smluvní zástupce, opatrovník nebo jiná osoba oprávněná za Vás jednat, případně Váš dědic či právní nástupce, přát vydat jistotu nebo její nevyčerpanou část na jiný bankovní účet, než z něhož nám byla uhrazena, případně jiné osobě, než která nám ji hradila v hotovosti, též spoléháme, že pro to tato osoba disponuje veškerými oprávněními, jejichž doložení jsme oprávnění požadovat, a splní svoji povinnost vydat částku jistoty či její nevyčerpané části oprávněné osobě, případně do dědického či jiného řízení. Vydáním jistoty či její nevyčerpané části veškeré naše závazky ze Smlouvy zanikají, v případě nesplnění jakékoli veřejnoprávní či soukromoprávní povinnosti ze strany osoby, které byla jistota či její nevyčerpaná část vydána, neneseme za takové její jednání žádnou odpovědnost a nebude-li takto osoba jednat po právu, jste povinni uplatňovat svá práva na ní nikoliv na nás, neboť naše závazkové povinnosti zanikly splněním.

  7. ZVLÁŠTNÍ USTANOVENÍ O SERVISNÍ SMLOUVĚ

    1. Předmětem servisní smlouvy je poskytnutí služby či zajištění poskytnutí služby třetí osobou (zejména výměna dílu, úprava a instalace zboží, případně servisní oprava zboží, ať už dodaného na základě kupní, či nájemní smlouvy), a Vaše povinnost uhradit nám za to odměnu na základě faktury, kterou Vám zpětně vystavíme. Vy i my shodně prohlašujeme, že předmět servisní smlouvy je na základě uvedené specifikace dostatečně a srozumitelně určen.

    2. Souhlasíte s tím, že charakteristika služby se může změnit i po uzavření servisní smlouvy (čas konání, program, místo konání apod.). O případných změnách Vás samozřejmě budeme v předstihu informovat.

    3. V případě objednání služby na konkrétní termín se zavazujete dostavit se na daný termín bez dalšího nutného vyzvání z naší strany a poskytnout nám či námi zajištěné třetí osobě nutnou součinnost k realizaci objednané služby (přístup do prostor apod.).

    4. Cena služby je splatná po jejím poskytnutí v závislosti na časové a materiální náročnosti. Službu Vám budeme účtovat na základě faktury, kterou Vám zašleme e-mailem a v níž bude uvedena její splatnost. Vezměte prosím na vědomí, že součástí fakturované ceny jsou též náklady na výjezd do místa určení a náhrada promeškaného času na cestě. Ať už službu budeme poskytovat přímo my, či námi zajištěná třetí osoba, cena služby je vždy splatná výhradně k našim rukám na základě faktury, kterou Vám vystavíme, a to bezhotovostním převodem, případně v hotovosti, pokud se na tom výslovně domluvíme.

    5. Ukončení servisní smlouvy. Servisní smlouva může být ukončena:

      1. způsobem podle odst. 4.2. části IV. VOP, tj. naplněním jejího účelu (poskytnutím služby), nebo naší písemnou dohodou;

      2. odstoupením z Vaší strany v případě našeho podstatného porušení servisní smlouvy (odst. 4.3. části IV. VOP). Uznáme-li Vám Váš nárok, vrátíme Vám již uhrazenou cenu (byla-li již uhrazena), a to do 14 dní ode dne uznání Vašeho nároku, v hotovosti či na bankovní účet, z něhož nám platba přišla, případně na jiný, který nám sdělíte. V případě, že předmětem servisní smlouvy je více druhů služeb, vztahuje se právo odstoupit od servisní smlouvy na každý takovýto druh služeb zvlášť, přičemž je pro tento účel považováno, že ke každému takovému druhu služeb byla uzavřena samostatná servisní smlouva. Vznést nárok na odstoupení od servisní smlouvy musíte bez zbytečného odkladu, nejdéle do 3 dní od zjištění rozhodné skutečnosti, a to na naši e-mailovou adresu pujcovna@rehakomp.cz;

      3. odstoupením z Vaší strany ve lhůtě 14 dní od uzavření servisní smlouvy, jste-li spotřebitelem, a to postupem dle odst. 4.4. části IV. VOP;

      4. odstoupením z naší strany, a to před poskytnutím služby, z důvodu (i) neposkytnutí nám či námi zajištěné třetí osobě Vaší potřebné součinnosti, (ii) pokud jste se zachovali či hrozí, že se zachováte, tak, že dojde k porušení servisní smlouvy, (iii) změní-li se charakter služby či službu již v této podobě neposkytujeme. Již uhrazenou cenu (byla-li již uhrazena) Vám vrátíme do 14 dní ode dne oznámení o odstoupení v hotovosti či na bankovní účet, z něhož nám platba přišla, případně na jiný, který nám sdělíte. V případě, že předmětem servisní smlouvy je více druhů služeb, vztahuje se právo odstoupit od servisní smlouvy na každý takovýto druh služeb zvlášť, přičemž je pro tento účel považováno, že ke každému takovému druhu služeb byla uzavřena samostatná servisní smlouva. Odstoupení a jeho důvod Vám sdělíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dní od zjištění rozhodné skutečnosti, a to na Vaši e-mailovou adresu, případně jiným vhodným způsobem.

    6. Servisní smlouvu nelze vypovědět, a to ani před poskytnutím služby, nedohodneme-li se jinak.

  8. ‌VYLOUČENÍ A OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI A DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI STRAN

    1. Vezměte prosím na vědomí, že nejsme odpovědní za přímou, nepřímou či následnou škodu či jinou újmu vzniklou Vám jakkoli v souvislosti s jakoukoli Smlouvou, což platí i pro třetí osoby. Totéž platí pro škodu či jinou újmu způsobenou výrobkem (zbožím).

    2. V případě, že se předchozí odstavec neuplatní, jsme odpovědní za přímou, nepřímou či následnou škodu či jinou újmu vzniklou Vám jakkoli v souvislosti se Smlouvou maximálně do výše 30.000 Kč v souhrnu všech nároků ze všech Smluv, což platí i pro třetí osoby.

    3. Zboží je svojí povahou citlivá elektronika. Jste povinni zajisti bezpečnost svoji, svých zaměstnanců a všech osob vstupující do kontaktu se zbožím. Nejste oprávnění ponechat zboží bez dozoru ani jej vystavit povětrnostním vlivům typu nadměrná vlhkost, déšť apod. (není vodotěsný). V blízkosti zboží je přísně zakázáno kouření.
    4. Jste oprávnění pověřit třetí osobou splněním svého závazku ze Smlouvy, za jeho splnění však odpovídáte nadále tak, jako byste plnili sami. Jste povinni zajistit součinnost všech osob, které s Vámi přímo či nepřímo spolupracují a jejich činnost či nečinnost má dopad na plnění Smlouvy.

    5. Vezměte prosím na vědomí, že jsme kdykoli oprávněni svoji pohledávku započíst proti jakékoli Vaší pohledávce vůči Vám, a to i nesplatnou či podmíněnou.

    6. Souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení na Vaši elektronickou adresu. Souhlasíte též s ukládáním tzv. cookies souborů a s jejich analýzou. V případě, že je nákup či jiná činnost na webové stránce možné provést a Vaše závazky ze Smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies, můžete souhlas podle předchozí věty kdykoli odvolat.

  9. ‌ŘEŠENÍ SPORŮ

    1. Všechny spory vzniklé ze Smlouvy či v souvislosti s ní se Vy i my zavazujeme řešit přednostně mimosoudně. Nepodaří-li se spor vyřešit mimosoudně, budou Smlouva a jakékoli spory vzniklé v souvislosti nebo vyplývající ze Smlouvy posuzovány a rozhodovány s konečnou platností obecnými soudy České republiky podle právního řádu České republiky.

    2. Jste-li spotřebitelem, máte právo na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce. Podrobné informace o podmínkách mimosoudního řešení sporů naleznete na www.coi.cz. V případě zakoupení produktu či služby přes internet můžete k řešení vzniklého sporu využít též platformu pro řešení sporů online – podrobnější informace o podmínkách řešení sporu online naleznete na http://ec.europa.eu/odr.

    3. Kupní smlouva, nájemní smlouva, servisní smlouva a jakákoli jiná Smlouva mezi námi se řídí českým právem.

  10. ‌ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

    1. V této části VOP se dozvíte, jakým způsobem nakládáme s Vašimi osobními údaji (jste-li fyzická osoba) či osobními údaji jakékoli jiné fyzické osoby, jejíž osobní údaje jste nám sdělili či nám byly sděleny jinak. Tato část VOP se vztahuje na

      1. zpracování osobních údajů, které provádíme během komunikace s Vámi prostřednictvím e-mailu, telefonu a dalších prostředků dálkové komunikace,

      2. zpracování osobních údajů, které provádíme během trvání obchodního vztahu mezi námi a Vámi,

      3. zpracování Vašich osobních údajů, které je nezbytné pro účely ochrany našich oprávněných zájmů.

        V případě, že byste potřebovali jakékoli další vysvětlení, obraťte se na nás prosím prostřednictvím našeho e-mailu uvedeného v úvodu VOP, rádi Vám vše blíže vysvětlíme.

    2. Ochranu osobních údajů Vám poskytuje Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46 ES (GDPR), zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a další právní předpisy, tyto VOP přístupné na našich webových stránkách a naším vnitřním zabezpečením.

    3. Vaše osobní údaje zpracováváme za těmito účely:

      1. Plnění Smlouvy (Účel A)

        1. Vaše osobní údaje zpracováváme za tím účelem, abychom mohli splnit naše povinnosti plynoucí ze Smlouvy, tj. prodat či pronajmout Vám rehabilitační přístroj a další kompenzační pomůcky, poskytnout Vám servis či servisní službu zajistit od třetí osoby. Vždy vyžadujeme pouze přiměřené a relevantní údaje, které jsou nezbytné k tomu, abychom mohli Smlouvu splnit v perfektní kvalitě. Bez těchto údajů bychom nemohli naše povinnosti splnit a následkem by mohla být nemožnost uzavření Smlouvy či jejího plnění.

      2. Plnění našich právních povinností (Účel B)

        1. Vaše osobní údaje zpracováváme zejména v souvislosti s povinností účetní a daňové legislativy, předpisů upravujících archivnictví a vedení evidencí, případně v souvislosti s dalšími právními předpisy.

      3. Poskytování novinek, tipů a marketingových nabídek (Účel C)

        1. Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem zasílání novinek, tipů a marketingových sdělení o naší činnosti a výrobcích na základě Vámi uděleného souhlasu.

        2. Po udělení takového souhlasu Vás budeme moci prostřednictvím e-mailu kontaktovat a Vy tak získáte hodnotné informace o naší činnosti a výrobcích a dalších zajímavostech.

        3. Pokud nám udělíte tento souhlas, berete na vědomí, že poskytnutí tohoto souhlasu je dobrovolné, a že lze souhlas kdykoli odvolat, a to v listinné podobě na naši kontaktní adresu či prostřednictvím e-mailu uvedených v úvodu VOP.

        4. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto Účelu C není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření Smlouvy, pokud by souhlas nebyl poskytnut či by byl vzat zpět.

      4. Ochrana našeho oprávněného zájmu (Účel D)

        1. Na základě oprávněného zájmu můžeme Vaše osobní údaje zpracovávat i pro účely případného řešení sporů či vymáhání našich právních nároků.

    4. Pro poskytování našich služeb za Účelem A, Účelem B a Účelem D od Vás můžeme požadovat a zpracovávat zejména tyto osobní údaje: jméno a příjmení, adresa, datum narození a/nebo rodné číslo, telefonní číslo, e-mailová adresa, číslo bankovního účtu a jiné transakční údaje.

    5. Pro poskytování novinek, tipů, marketingových nabídek a obchodních sdělení (Účel C) od Vás můžeme požadovat a zpracovávat zejména tyto osobní údaje: jméno a příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, IP adresa zařízení, z něhož používáte naše webové stránky či e-shop.

    6. Pokud byste nám za výjimečných okolností poskytli osobní údaje, které jsou podle GDPR právních standardů klasifikovány jako obzvláště citlivé (např. etnický původ, náboženské vyznání nebo zdravotní stav), budeme takové citlivé osobní údaje zpracovávat pouze v souladu s příslušnou legislativou.

    7. Vaše osobní údaje zpracováváme pouze k výše uvedeným účelům. Osobní údaje zpracováváme v elektronické i listinné podobě, a to jak manuálně, tak automatizovaným způsobem.

    8. Vezměte prosím na vědomí, že jste povinni své osobní údaje uvádět správně a pravdivě, a že jste v případě jejich změny povinni bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dní, dát nám je vědět, abychom je mohli pro účely plnění Smlouvy aktualizovat.

    9. Potvrzujete, že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že jste byli poučeni o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

    10. Vaše osobní údaje uchováváme a zpracováváme po následující dobu:

      1. Účel A: Vaše osobní údaje získané v souvislosti s Účelem A zpracováváme po dobu trvání Smlouvy, a po jejím skončení maximálně po dobu tří let, pokud právní předpisy nestanoví něco jiného (zejména z důvodů plnění povinností daňových, archivačních, evidenčních a jiných).

      2. Účel B: Vaše osobní údaje získané v souvislosti s Účelem B zpracováváme po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy.

      3. Účel C: Vaše osobní údaje získané na základě Vašeho souhlasu v souvislosti s Účelem C zpracováváme a využíváme ke stanovenému účelu po dobu trvání souhlasu až do jeho odvolání. Tento souhlas můžete kdykoli odvolat postupem podle bodu 3.3.3. této části VOP a zažádat o vymazání údajů či jejich aktualizaci.

      4. Vaše osobní údaje získané v souvislosti s Účelem D zpracováváme maximálně po dobu tří let od doby počátku zpracování údajů, nestanoví-li právní předpisy jinak, anebo pokud v odůvodněném případě nevznikne potřeba uchovávat údaje po dobu delší.

    11. Vaše osobní údaje zpřístupňujeme pouze oprávněným zaměstnancům a také případně poskytovatelům nezbytných služeb na základě uzavřených zpracovatelských smluv, které splňují podmínky GDPR, a to tak, aby byly Vaše osobní údaje v bezpečí, a vždy pouze v nezbytné míře pro naplnění jednotlivých účelů zpracování a na základě odpovídajícího právního důvodu.

    12. Mezi případné další subjekty, kterým můžeme poskytnout Vaše osobní údaje na základě zpracovatelské smlouvy, patří zejména poskytovatelé servisních služeb, poskytovatelé serverových, cloudových, CRM a dalších IT řešení, poskytovatelé účetních a daňových služeb, poskytovatelé marketingových a komunikačních řešení a v případě Účelu C také provozovatelé sociálních sítí.

    13. V některých případech můžeme zpracovávat i osobní údaje třetích (fyzických) osob, které nám sdělíte v souvislosti s plněním jednotlivých účelů, pokud je těchto údajů k plnění třeba, a to v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů, našimi Zásadami GDPR a těmito VOP, kterými se řídí i zpracování Vašich osobních údajů. Výslovně prohlašujete, že jste získali a disponujete platným souhlasem těchto třetích osob ke zpracování jejich osobních údajů, včetně obzvlášť citlivých osobních údajů. Jste povinni nás informovat o skončení platnosti souhlasu třetích osob do 7 dní od vzniku takové skutečnosti.

    14. Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

      1. Právo na přístup k osobním údajům

        Toto právo znamená, že od nás můžete kdykoli požadovat informace o tom, zda zpracováváme osobní údaje, které se Vás týkají, či nikoli. V případě, že takové údaje zpracováváme, máte právo žádat informace, za jakými účely, v jakém rozsahu a jakým způsobem tyto osobní údaje zpracováváme, a můžete žádat kopii těchto údajů.

      2. Právo na opravu nepřesných a doplnění neúplných osobních údajů

        Toto právo znamená, že od nás můžete kdykoli požadovat opravu nebo doplnění svých osobních údajů. Takový požadavek provedeme bez zbytečného odkladu, ovšem s ohledem na naše aktuální technické možnosti.

      3. Právo na výmaz

        Toto právo znamená, že v případě, že o to požádáte, vymažeme Vaše osobní údaje, a to pokud: (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zpracování je protiprávní, (iii) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování Vašich osobních údajů, (iv) odpadla zákonná povinnost ke zpracování stanovená právem Evropské unie nebo vnitrostátními právními předpisy, (v) odvoláte svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů a zároveň již neexistují žádné další důvody pro jejich zpracování.

      4. Právo na omezení zpracování osobních údajů

        Toto právo znamená, že nás můžete požádat o omezení zpracování svých osobních údajů. V takovém případě tyto osobní údaje znepřístupníme, dočasně odstraníme či uschováme anebo provedeme jiné úkony zpracování, které Vám zajistí řádný výkon tohoto uplatněného práva.

      5. Právo na přenositelnost údajů

        Toto právo znamená, že nás kdykoli můžete požádat o to, abychom osobní údaje, které se Vás týkají a které jsou zpracovávány automatizovaně, na základě souhlasu nebo smlouvy předali třetímu subjektu. Pokud by výkonem tohoto práva byla nepříznivě dotčena práva jiných osob, je možné, že takové žádosti nebudeme moci vyhovět.

      6. Právo vznést námitku

        Toto právo znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu nebo pro účely marketingových aktivit. Jestliže vznesete námitku proti zpracování pro účely marketingových aktivit, přestaneme Vaše osobní údaje zpracovávat. Jestliže vznesete námitku proti zpracování z důvodu oprávněného zájmu, takovou námitku nejprve vyhodnotíme a budeme Vás informovat o jejím vyřízení. Pokud bude námitce vyhověno, přestaneme Vaše osobní údaje zpracovávat, může se ale stát i to, že takové námitce nebudeme moci vyhovět.

      7. Právo podat stížnost na zpracování osobních údajů

        V případě Vaší nespokojenosti s vyřízením žádosti a uplatněním výkonu práva máte právo podat stížnost k dohledovému orgánu – Úřadu na ochranu osobních údajů, web: www.uoou.cz , tel.: 234 665 111.

      8. Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu, v jakém byl poskytnut

        Odvolat souhlas můžete kdykoli bez udání důvodu, a to buď písemně na naši kontaktní adresu či prostřednictvím naší e-mailové adresy uvedené v úvodu VOP

    15. Upozorňujeme, že naše činnost je vázána právními předpisy stanovujícími nám mnohé povinnosti. Vezměte prosím na vědomí, že s odkazem na právní povinnosti můžeme uplatnění některého z výše uvedených práv výrazně omezit nebo odmítnout. V případě zjevně nedůvodných, nepřiměřených či opakovaných žádostí můžeme v souladu s právními předpisy za realizaci daného práva účtovat přiměřený administrativní poplatek nebo takovou žádost odmítnout.

  11. ‌ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Práva a povinnosti neupravené Smlouvou a těmito VOP se řídí OZ (občanským zákoníkem) a dalšími obecně závaznými právními předpisy. V případě jakýchkoli dotazů se též neváhejte obrátit přímo na nás prostřednictvím e-mailu či telefonu uvedených v úvodu VOP nebo kontaktního formuláře na webových stránkách, rádi Vám vše zodpovíme.

    2. Smlouva a tyto VOP, které jsou její součástí, obsahují úplné ujednání stran a nahrazují všechna předchozí ujednání týkající se téhož předmětu.

    3. Aktuální verze VOP je vždy dostupná na webových stránkách. Naše kontaktní údaje jsou uvedeny na webových stránkách a v úvodu VOP.

    4. Vezměte prosím na vědomí, že Smlouva může, ale nemusí být z naší strany archivována, ať už v jakékoli podobě, pro Vás však není dostupná, a to ani na žádost.

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 18.11.2024

Tisk dokumentu pdf

Flexibilní doba pronájmu

Nabízíme krátkodobé i dlouhodobné pronájmy s cenovým zvýhodněním

Doručíme kamkoliv po ČR

Rychlé dodání k Vám domů. Osobní odběr na prodejně v Praze

Největší nabídka pomůcek

Vše, co potřebujete, najdete pohodlně u nás na jednom místě

Pomůžeme vám s výběrem

Nejste si jistí, zda je pro vás přístroj vhodný? Zavolejte nebo napište

Tisíce spokojených zákazníků

Musím dát plný počet hvězdiček. Komunikace, jednání, vyřízení na jedničku. Pán velice ochotný, vše vysvětlil a ukázal. Objednávka mého požadavku, zapůjčení motodlahy byla vyřízena jak jsem si přála. Ihned! Vím, že v budoucnu kdy budu přístroj opět potrebovat (doufám, že už na 100% :-) ) se obrátím jen na Vas! Moc děkuji a přeji dobré zdraví všem.

Vstřícný, rychlý a konstruktivní přístup. Potřebovali jsme co nejrychleji půjčit dětský invalidní vozík. Při domluvě jsem byla "vyzpovídáná" na všechny důležité detaily, pro správný výběr velikosti a typu a vozík byl během hodiny k dispozici. Při předání nám byly dopodrobna vysvětleny všechny funkce a "záludnosti". Vozík byl ve velmi dobrém, čistém stavu. Cena, včetně zálohy byla velmi přijatelná. Opravdu oceňuji milé, ochotné a rychlé jednání, jak při půjčování, tak při komunikaci v průběhu (prodlužování doby zápůjčky) tak při vracení. Vřele doporučuji.

Výborná komunikace, velmi rychlé a vstřícné jednání. Po osteotomii kolene mi v nemocnici bylo doporučeno pokračovat v používání motodlahy v domácí péči. Oslovila jsem firmu RehaKomp a vůbec nebyl problém s víkendovým dodáním. Pan Martin už v telefonu byl velice milý a v domluvený čas dlahu přivezl, pečlivě nastavil, vysvětlil a dal rady jak v rehabilitaci postupovat. Pro rozhýbání kolene po operaci je to ten nejlepší a řekla bych, že nezbytný vynález. Vřele doporučuji a zároveň RehaKomp děkuji !!!!!

Profesionálové jak má být, detailně mi bylo vysvětleno používání pomůcky. Konzultace zdravotních obtíží i návrh řešení.Objednání i další postupy v naprosté pohodě. Doporučuji.Děkuji.

Naprostá spokojenost! Měla jsem měsíc půjčenou motodlahu a díky ní jsem koleno opět rozhýbala! Určitě můžu vřele doporučit! Skvělá domluva, rychlé doručení až domů. Nastaví Vám ji na míru a podrobně vysvětlí nejen používání ale i možné další doplňující pomůcky. Doufám že již tyto služby nebudu potřebovat, ale pokud ano, určitě se ozvu okamžitě vám:) Dekuji za pomoc!

Moje manželka Jiřina využila služeb půjčovny RehaKomp. Motodlahu přivezl, představil a profesionálně vše dopodrobna vysvětlil pan Foltán. Jeho přístup byl velice přívětivý, názorný a srozumitelný. Motodlahu manželka používala 25 dní a ta výrazně přispěla ke zlepšení pooperačního stavu kolene. Tento přístroj i vaši půjčovnu můžeme jen vřele doporučit. Děkujeme, Jiřina a Pavel Slunečkovi, Drahelčice, 20.09.20

Firmu RehaKomp můžeme jen vřele doporučit - doručení motodlahy do 24 hodin od objednání i v době Covidu, kdy jich je nedostatek; doručení domů zdarma; pečlivé nastavení stroje na míru pacienta a milé zaškolení včetně odpovědí na našich nespočet otázek...:-) Moc děkujeme! Kadeřábková

Jsme velice spokojeni. Pro 90 letou maminku jsme půjčili Motren Solo. Za tři týdny se z ležícího pacienta stala přiměřeně chodící (s chodítkem) spokojená dáma. Moc děkuji za to, že takové pomůcky nabízíte.

Dnes nám pracovník společnosti RehaKomp dovezl pomůcky pro tatínka. Maminka objednala vše, co jí bylo v nemocnici řečeno, včetně elektronického rotopedu, jehož zapůjčení není nejlevnější záležitostí. Zde musím vyzdvihnout profesionalitu a zájem o klienta, vzhledem k tomu, že pán dovezl, ne jen objednaný přístroj, ale i levnější a podle přesné instrukce a předvedení účinnější mechanický přístroj, který je pro tatínka vhodnější. Byli jsme velmi mile překvapení přístupem, ochotou a ukázkou správného cvičení. Tuto firmu můžeme jen vřele doporučit

Příjemné a vstřícné jednání. Instruktáž motodlahy na koleno 100%. Maminka se bála, ale pán měl profesionální přístup, takže strach po chvilce opadnul. Firmu určitě doporučuji.

Perfektní přístup od začátku. Vyhověli mi s časem předání. Martin, který dlahu přivezl, byl velmi milý, pozorný, všechno vysvětlil, nastavil... Kdybych, nedejbože, ještě někdy něco takového potřebovala, určitě se obrátím na RehaKomp znovu;) Velké díky.

Všem vřele a rád doporučím firmu RehaKomp. Vstříčný přístup, slušné a rychlé jednání a naprostá spokojenost se zapůjčeným vozíkem - bez něj bych se nemohl zúčastnit svatby mého nejlepšího kamaráda. A dokonce mi navíc zapůjčili i držák na nohu, díky kterému jsem mohl držet nohu ve vyvýšené poloze.

Velmi příjemné jednání a naprosto rychlý proces zapůjčení. Vše bylo za deset minut hotovo a vyřízeno přes e-mail. Platba převodem a pak už jen dojet do Kunratic a zboží si vyzvednout. Nikomu nepřeji žádné zdravotní potíže, ale pokud už se tak stane, tady vám určitě rychle pomohou.

S RehaKompem jsem byla maximálně spokojená. Výborná komunikace, profesionální přístup, vstřícnost a ochota. Pokud bych v budoucnu opět potřebovala, vím naprosto přesně na koho se obrátím. Děkuji!

Výborné služby a servis. Při mém návratu z nemocnice po operaci koleního vazu jsem telefonicky objednal motodlahu, kterou mi okamžitě přivezli až domů a k používání jsem dostal od Martina i podrobnou instruktáž a pár dobrých rad. Firmu využíváme již podruhé za posledních pár let a vždy vše funguje k mojí plné spokojenosti. Takže pánové děkuji..a rozhodně doporučuji

Naše rady a tipy